Medlem

Tykoms konstklubb är för dig som arbetar eller är pensionär hos Tyresö kommun och är konstintresserad.

Om du arbetar i Tyresö kommun blir du medlem genom att skicka konstklubbens fullmakt till löneenheten. Avgiften dras från din lön cirka en månad efter att löneenheten fått din fullmakt. Därefter dras avgiften årligen i slutet av april.

Om du är pensionär betalar du själv in årsavgiften till plusgirokonto 870295-3, ”Tykoms konstklubb i Tyresö”. Avgiften är 400 kr från och med 2023 enligt beslut på årsmötet 31 maj 2022.

• För medlemsavgiften får du följande:
    Möjlighet att delta i evenemang som konstklubben ordnar, till exempel guidade museibesök, visningar av intressanta utställningar och kulturresor
  • En lott på årsmötet som ger en vinstchans på konst eller konsthantverk vid den årliga medlemsutlottningen.

För att kunna delta i den årliga utlottningen av konst vid årsmötet i mars/april, måste du bli medlem före den sista december året innan.